there's so much we need to say

Dagen var helt okej med tanke på att det fanns lingonsylt till maten!
Efter skolan sydde jag nästan en väska, inte klar, men ujuj, om jag fortsätter såhär blir den übersnygg.
Mellan 16:00 och 19:30 var ja på bilskolan på en kurs så att jag får övningsköra.
Det kändes inte så långt eftersom man fick bulle och kaka, och kaffe :)
Det långa teoripasset belönades med Frisco-hamburgare på Max, mmm, lite för mycket för min mage bara!
Men man ska inte klaga, mamma betalar ju.

Nu ska jag försöka plugga, vi vet ju alla hur det kommer sluta, inget kommer bli gjort!
Glöm för all del inte att lyssna på Shout Out Louds :) Ciao

Kommentarer
Postat av: pernilla

fan jag vill också börja övningsköra.nu! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback