blablabla

Min natt började(nästan) med att jag vaknade klockan 2 av en hemsk mardröm. Jag hade råkat knuffa ner två killar från en trapp så de skadat sig. Lite senare i drömmen kommer en av dom och skjutsar mig på hans cykel, han undrar vem han liknar, och jag svarar: "Du ser ut som en blandning mellan E och A". Egentligen såg han ut som en ful E! I alla fall så tänker han knuffa ner mig för en liten trappa i innerstan, men jag är snabbare och starkare och knuffar ner honom först...
Han ramlar ner och får styret genom huvudet. Då vaknar jag och ligger sedan i en halvtimme och tänker på vad jag skulle sagt till polisen. Jobbigt!

Idag blir nästan en heldag i skolan. Jag börjar 8, slutar halv 4. Ska till skolan vid typ 6 igen och vara där till kanske halv 10. Vi på sam musik ska spela på gymnasie-infot. Jag är så rädd för att jag ska spela tokigt i inrot, där det bara råkar vara basen som spelar, mähä.
Nu ska jag hoppa in i duschen. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback