I'm too proud for love

Tjanna! Igår blev jag bjussad på tacos, glass och film hos Ellen P:sson. Det var najs och tillsammans med Ellen, Alma, Anna, Hedvig och Agnes såg jag på Saw 2. Den var mest äcklig :C
Eftersom man måste gå upp för en massa backar när man ska från Ellen till mig (hon bor på landet, vid lasarettet!), och med risk för att träffa på Mr. Jigsaw himself så sov jag kvar hos Ellen.
På morgonen vaknade jag med solen i ögonen eftersom min kära vän inte har någon gardin i sitt rum. Då var det klippt, det var för varmt för att sova. Frullen avnjöts till filmen Darling, ingen höjdare.
Vi lagade mat osså, det var möms.

En nyhet jag har är att jag har hittat en jättejättejätte-as-söt kille i skolkatalogen. Vad ska man göra liksom!? Han går enligt katalogen ute där på norr och då får jag nöja mig med att ha bilden av honom med mig i hjärtat, typ.
Nu ska jag se på Parlamentet och hoppas på att Björn "The hot one" Gustavsson är med ikväll, Ciao!

Kommentarer
Postat av: eylen

äh, det är du som bor på landet! hah.

2007-11-04 @ 20:56:44
Postat av: ollivia

jaaa, faktiskt. praktiskt taget skulle man kunna spotta på muren från ellens balkong.. och från dig kommer man typ till tjelvar skolan :D

2007-11-05 @ 16:01:57
Postat av: Matilda

Men jag bor iaf nära ett city - skarphäll city!

Postat av: eylen

jag gillar spott komentaren olvia!
men du matilda, skarphäll city, tss. muahaha.

2007-11-08 @ 22:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback