jag vill så mycket

Jag vill bara bli vuxen, nu! Fast ändå inte. Jag vill bara att allt ska gå lätt som en plätt. Jag ska slippa gå fotografutbildning, bara bli en såndär äckligt bra talang, och sedan resa till Milano, New York och Paris och fota som en galning. Jag ska bli rik, och känd i den kretsen. Detta ska då ske utan alldeles för mycket hard work.
Men som med så mycket annat så är det inte så lätt. Först ska jag klara av gymnasiet. Dumma sam, dumma Richard Steffen, dumma Säve. Varför kan jag inte bara få gå media?
Nu går jag med musikinriktning, trevligt men inte vad jag tänkt mig. Isånafall ska jag bli rockstjärna.. utan hard work.
NAJHU som man kan säga ibland. Först ska jag skaffa mig ett litet trevligt jobb på en restaurang/ett café.
Med mina feta skillz och utbildningar (dukning/servering och serviceinriktat bemötande) borde folk vilja ha mig. För jag vill ha pengar. Utan hard work!!

(om någon trevlig arbetsgivare läser det här så är jag bra på hard work också, ni ska bara veta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback