kom säger dom, kom

Vet ni? Jag pratade med min pappa förut, första gången på 5 månader och 19 dagar. Jag smsade nämligen såhär till honom: Även om du inte känns som en pappa säger jag grattis på fars dag.
Då ringde han upp mig. Det var ganska jobbigt. Han sa att han ofta tänkte på mig och satt på balkongen för att se om jag cyklade förbi. Det han sa gjorde mig rörd och jag fick liksom sitta och klämma ner klumpen i halsen. När vi la på efter ca 10 min brast det. Han är ju egentligen hur snäll som helst, och när det gick upp för mig började jag gråta. Som tur var var jag ensam hemma, jag hatar att gråta inför andra.
Iallafall känns det jätteskönt att ha pratat med pappa och vi bestämde att vi skulle ses snart.

Hej!

Kommentarer
Postat av: annie

starkt gjort av dig tycker jag.

Postat av: elias

way to go kompis!

2007-11-11 @ 22:22:37
Postat av: Anonym

be strong baby girl!

2007-11-12 @ 13:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback