lala

Idag råkade jag skolka. Jag hade ingen cykel så jag skulle åka buss. Bussen kom för sent så jag gick hem till Olivia istället. Vi såg på Simpson-filmen och myste. Senare ringde jag min pappa (!!!!!!!!!!!!!!) och vi for och åt lunch tillsammans. Det var najs förutom att han bara pratar om segelbåtar hela tiden.
Efter pappa-dagen åkte jag till ryggakuten för massage. Jag trodde det skulle vara skönt, men det är fanimej det värsta jag gjort. Först kom en naprapat och knäckte hela min kropp. Mitt vänstra ben var tydligen kortare ändet andra, så dom drog lite, knäckte lite, tryckte lite.. sen var benen lika långa.
Sedan kom massören. Hon tryckte så hårt på vissa muskler att det gjorde för ont för att gråta. Jag kunde inte andas, och trodde att mina dagar var räknade.
Efter allt tryck och uttänjande av lår- och rumpmuskler fick jag äntligen gå.
Jag ska tillbaka om 2 veckor :|

PS! Olivia din jävel. Om du tänker köpa hörlurarna of my dreams (som jag sett på i ett halvår :@ ) så kommer jag bli så avis att jag gråter ihjäl och lägger mitt huvud (när jag är död) i din säng. Som real maffia! DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback