Lurdag

Helgen har varit supermys!! Igårkväll gick jag en promenad med Ellen, Anna och Olivia. Ellen pyste hem och vi andra drack varm oboy/te och såg på film och sånt. Idag har jag dammsugit (dagens motion) och gjort vitlökssmör!
Senare, med härlig vitlöksodör ur munnen, åkte jag hem till Anna där Agnes, Hedvig och Olivia var. Vi såg på film och drack mängder med te. Vi satt och pratade i timmar, mmjau.
SEN....... gick jag hem med Hedde och Olle. Dom hämtade cykel hos mig :)
Nu ska jag också införa dagens motion, så kan jag liksom kartlägga mitt ringa motionsintag!
Så..
Dagens motion:
Dammsugning av hela övervåningen (inkl dampryck när dammsugaren fastnar)
Cyklat ända till Anna som bor vid lasarettet
Gått från Anna till mig, ca 30 min (whoop-whoop)

Och så drar jag till med dagens onyttiga med:
1 Kexchoklad (En stormseger eftersom jag brukar äta mer snusk)

Btw så funderar jag på om jag ska ringa/smsa till min far imorgon eller helt enkelt strunta i det..
Jag får se hur jag känner då, Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback