na na na

Ja, som dom säger i en låt som Olivia spelade för mig idag, alla som inte dansar är våldtäktsmän. Då är det väl ändå tur att jag har dansat loss idag. Tillsammans med Agnes, Olivia och Anna var det röj i musiksalen (såklart). Vi repade i mer än 3 timmar så lite dans satt fint. Vi försökte dansa Olivias dansstil, men den är avancerad. Annas är lite lättare att förstå sig på. Min kan man kalla lite soft-mjuk-glid, eeh. Annas är lite mer studsig och Olivias är helt extraordinär, lite glid-snärtig sådär. Agnes spekulerade vi inte i :(
Jag visade iaf upp mitt bästa och mest användna move och även mina Pelle-i-the-Hives-härmar-kunsaper.
Det gick bra när vi repade också, men jag är så jääävvvlllaa trött på den där låten nu, skönt att bli av med den på Tisdag.
Snart är det Bonde söker fru också, jag och mamma brukar se, och kommentera, tillsammans.
På tal om min mamma hade jag på mig hennes byxor idag och kände mig allmänt street-kooul.
Tjaddå

Kommentarer
Postat av: Milly

AHAA!! så Olivia glömde inte bort adressen till låten!! morrrrRR


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback