skiiips a beeaat

Det blir ingen naprapat, det blir massör, mmm!
Idag repade vi som vanligt, jag vill bara bajsa på den där låten nu :C
Efteråt solade jag solarium med Olivia och Hedvig, så vi blev lite mer fresh än vad vi redan är.
Sedan for jag och Olivia och åt middag (som bestod av macka och chailatte) på Vinäger med Julia, Charlotte, Ellen och Agnes. Irma kom och pratade lite också! Vi pratade hemlisar och roliga saker.
Ingen kunde säga körtelfeber rätt, vi fick fram skörtelfeber, köttelfeber och körtelfebel. Tillslut lärde vi oss alla att säga ordet rätt.
Vi planerade också att gå på julskyltningen på Söndag; jag, Julia och kanske Charre mit friends. Det ska bli jättetrevligt!
Jag måste bara berätta en annan sak också, innan jag går och lägger mig: Jag har hittat min drömklänning,
för 398 kronor på H&M, WAAAAAAAAAH!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback