- I made a huge mistake..

71276-184
- Mhm, yeah you did!
Mamsi fyller år idag. Det har varit massor med folk och jag har ätit för mycket igen. När ska man lära sig?
Imorgon är det favvo-Onsdag med bara matematique och körsång, I like!
Efter skewlan ska jag nog fika med Anna, Olivia och ELLEN. Sistnämnda har ju varit i Costa Rica och solat järnet.
Som om det inte vore nog med trevligheter så blir även Torsdag en trevlig dag.
Först och främst kommer skolkatalogen (är det trevligt eller bara as-läskigt?) sen på kvällen är det sävefest - igen!
Den här gången på Gutekällaren och med halloween-tema eller något sådant. Egentligen är jag inte så taggad inför det där, jag vill mest gå dit bara för att se hur det ser ut på Gute.
Det börjar nästan bli jobbigt med sävefester nu, vad ska man ha på sig liksom? Wowwowo, panik varje gång.
Jag får väl låna av någon kompis den här gången, det brukar funka. Kjolen jag hade sist levde sitt eget liv och åkte upp hela tiden :C Så, har ni något bra kläd-tips så säg till miii!
Nu ska jag sova, pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback