Får man ta med sig mobilen?

Igår var jag hos Olivia för att fira henne och Agnes. Vi åt pannkakstårta, vanlig tårta, brownies, kakor, godis och drack chailatte. Jag blev ganska mätt! Fem över halv sju åkte Olivia iväg med bussen och jag, Anna, Ellen och Hedvig skulle se Ville sjunga på Hedbergs, men det var knökfullt. Vi drog ner till Almedalsbiblioteket, och eftersom det var kulturnatt, kunde man klä ut sig där och fotograferas. Jag hade en grisrosa kjol, turkos kavaj, slips, höga skor, skeletthänder, ett svärd och en keps med jättelång skärm. Agnes och Alma kom också dit och klädde ut sig.
Vi tog riktigt snygga bilder och fick dom utskrivna.
Efter det roliga photoshootet gick vi åter igen till Hedbergs och fikade, som om vi inte fikat nog liksom!
Någon timme senare gick vi hem till Hedvig och såg på film, Highschool musical.

Och nu är det bara 5 dagar tills jag, Olivia, Agnes, Hedvig och Anna åker till Stockholm.
Vi ska bo själva i en lägenhet på Kungsholmen, woohoooo!


Kommentarer
Postat av: Anonym

BLÖHÖ! jag ville också vara med!

2007-10-08 @ 15:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback