Justice

71276-182
Foto by me

Jag saknar alla så mycket, men ingen verkar sakna mig. Jag vet inte vad jag ska göra. Folk är så upptagna nu för tiden. För upptagna för att ringa. För upptagna för att umgås. För upptagna för att prata. För upptagna för allt egentligen. Det är i såna här stunder man är glad att ha andra att umgås med. Andra som man slipper sakna.
Två sådana människor åker utomlands nu, så nu får jag sakna dem ändå. Som tur är så är dom inte borta så länge som alla andra är. De kommer tillbaka om en vecka eller så. Jag behöver inte sakna dem så länge,
sådär länge som jag har behövt sakna andra nu.

Kommentarer
Postat av: isabelle

matilda jag saknar dig

2007-10-21 @ 13:27:50
Postat av: Josalynn

jag me, och det vet du

2007-10-22 @ 00:42:00
Postat av: nikki,

behöver jag ens säga nåt?

2007-10-23 @ 16:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback