loneliness is not better when you're alone

Jag gjorde historiaprovet på en kvart. Tyvärr var jag inte snabb pga attjag var duktig, nejnej. Jag skrev en A4 om Pompeji, sen kunde jag inget mer. Det är ju bra att man pluggar och sådär...
Vi fick se en film som hette "Länge Leve Livet" idag i skolan. Den handlade om rattfylla och jag fick en klump i halsen och blev helt tårögd. Det var lite jobbigt att se.
Efter skolan åkte jag till Visborg och sjöng. Vi sjöng en låt av Kirk Franklin som heter Love. Den var ganska svår, haha. Men som tur var så lät det inte allt för konstigt när alla sopraner sjöng sin egna lilla stämma.
Idag har jag för första gången, officiellt, använt världens mysigaste kofta/cape från Indiska.
MMMMJAAA, vad mysig den är. Som en stor filt. Jag får t o m plats med en eller två kompisar innanför koftan. Är det inte för härligt!?

Senast helgen måste jag stränga min bas, jag kan ju faktiskt spela My Girl nu, whohooo!
Den bara står här så fint, alla sladdar finns här, min förstärkare. Men- det behövs ju kanske några strängar!?
Nu sitter jag bara och är astrött och lyssnar på Hello Saferide, hon ä så jefla bra.
Nästan så att jag dör litegrann. Perfa trött-musik. Favvisar är The Quiz och High School Stalker.
Slut på mitt osammanhängande inlägg, nu ska jag hitta på nåt kul.. typ, Sova!?

PS!!!!!!!!!! Imorrn är det min favvodag, börjar 9.30 och har bara matematik och körsång, WIHI! DS!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Amanda SP2G

Vill bara påpeka att jag tror morgondagens kör är inställd.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback