she don't believe in shooting stars, but she believe in shoes and cars

Dagen börjar med motvind, mja, sådär så att man lika gärna kunde spenderat hela dagen på Allégatan. Jag kom ingenvart. Cykelturen till skolan var min motion för den här veckan. Mina lårmuskler gick från att vara hårda som sten till gegga efter jag kommit fram. Det var då jag insåg att mina ankelboots med typ 8 cm-klack inte gjorde saken bättre. Jag fick också känslan av att skolan består av trappor.
Okej, så farligt var det inte, jag klarade mig fint. Däremot har jag ätit som en häst idag, om det betyder att man ätit mycket. Vill ni veta så består mitt intag idag av:
Macka, te, banan, 7 potatisburgare, kärleksmums, nyponsoppa med glass, lite mer glass och en stor portion chili con carne. Jag är mätt nu!
Olivia har kommit hem från kanarieöarna nu också. Hon har tydligen träffat nån trevlig, brun kille. Han var t o m från england och allt. Varför träffar jag bara sliskiga gubbar när jag är utomlands? Måste vara min vuxna utstrålning..hmm.. eller nåt.
Nu ska jag kasta mig i soffan och se på tv. Vilken ska jag välja? Uppe i en skön soffa eller favvofåtöljen, extra najs tv, men med risk för övrig familj eller nere i en skinnsoffa (inte najs), najs tv och heeelt ensam!?
Man kan tycka att uppe vore det bästa, men jag har funnit en obeskrivlig kärlek för vår källare, nu när vi har tv här.
Jajja, jag drar en repa på övervåningen och kollar tillgängligheten först. Ursäkta detta inlägg, jag är lite snurrig. Eller vadå ursäkta? Det är ni som ska tacka och ta emot. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback