Wihii

71276-185
Ellen, Anna, Agnes, Olivia och jag fikade på Vinäger idag! Jag åt jordgubbspaj och drack både chailatte och café latte, mmm. Det var mycket trevligt och förekom även mycket skratt. Jag och Ellen planerade katalogträff imorgon hemma hos henne. Jag får nämligen skolkatalogen imorgon, och jag tror att Ellen redan fått sin, så då ska vi spana i varandras! Man får helt enkelt hålla tummarna för att man inte ser ut som ett mongo.
Och så den här sävefesten.. är det på Gute eller Hamnplan, eller båda? Jag fattar ingenting! Ellen ska nog låna ut nåt couelt i klädväg till mig, jag vet iaf att jag ska ha mina nya ankelboots och min väska med nitar på. Yeeha!!
Nu ska jag nog låtsas-läsa en bok och skriva egna tankar om den och så. Wish me good luck, pyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback