I aint about how we girls are raisin' your dicks

Igår spelade vi i våra små klassband på föräldramöten, ikväll är det samma sak.
Igår gick jag dock hem till Isa efteråt för att förreferra lite inför sävefesten på hamnplan.
Vi kom dit typ halv 11 och jag hade väl inte så jättekul. När klockan närmade sig halv 1 däremot,
WOHO, då blev det drag. Jag svettades som fan, men det tror jag att de flesta gjorde!
När vi skulle hem hade jag äckligt ont i fötterna så det blev av med skorna och strumpbyxorna (dom fick icke gå sönder) och sen genomlida den långa färden genom innerstan.
Jag somnade ungefär klockan 4 och idag hade vi skolfoto! Jag kände mig ändå inte så trött så jag hoppas att jag inte ser ut som en röv.
Nu däremot är jag fetingtrött och ska ännu ha "spelning", buu!

Och glöm för fan inte att lyssna på Uffie, min maddafakka idol!!

Let me tell you what I do when my day is over
After picking the right clothes for about an hour
Oooh, I'm turning orange from all the carats around my neck.
Tonight I'm taking out the bling and I'm dressed to impress

I'm gettin' ready for my night o-o-o-on the town
I'm lookin' hot, cause you know we-we-we are holding it down
Rockin' high tops and saying no to stilleto's
Cause I might get drunk of my ass and I don't wanna fall

Out on the streets all the taxi's are showing me love
Cuz I'm shinin' like a Princess in the middle of thugs
And at the club the bouncers re-re-recognise my face
So while you waitin' in the line we just enter the place


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback