Ny telebobo!

Idag började jag så sent som 11.45. Med endast en lektion idag, körsång, var dagen lovely!
Efter vår lilla sånglektion åkte jag, Olivia och Agnes till stan för att shoppa lite.
Jag kom hem en kofta och ett bodybutter rikare.
Koftan är från H&M's herravdelning och är alldeles för stor (XL). Den blir ungefär som en klänning och är världens mysigaste! Mitt bodybutter doftar "satsuma", typ mandarin alltså. Mmmyummie!
Efter shoppingen for jag och mamma till vårt hood, skarphäll city alltså. Fett coolt att jag bor där, kan shoppa varje dag på stans hetaste affärer; Willy's, Rusta och.. ELGIGANTEN!
Där fick jag en telebobo av mamma, man tackar, man tackar.
Den är ungefär det bästa som hänt mig (efter datorn och kameran), och såhär ser den ut; Puss på dig mobilen!
71276-164
Imorrn blir en tuff dag som börjar halv 10. Tills morgondagen måste jag göra italienskaläxa, plocka bort alla mina tomma schampoflaskor, plocka bort mina saker i vardagsrummet samt kanske läsa lite ur min engelskaroman!
Hajdo meddi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback