pop the glock

Förfesten var hos Olivia tillsammans med Irma, Agnes, Anna, Hedvig och Olivia såklart.
Jag var inte så taggad till en början, men sen kom vattenpipan fram och jag blev så jävla partysugen.
När klockan slog 10 sprang vi till bussen och Irma gick hem :(
Väl framme vid Snäck dansades det som aldrig förr, och fyfan vad kul jag hade.
Det kändes som att jag precis kommit dit när musiken slutade spelas och folk trängdes för att komma ut.
Olivias mamma skjutsade hem oss, Tack! Mina fötter värkte och jag och Anna var tvugna att gå till Olivias lägenhet och hämta cyklar. Det var så skönt att sätta sig på cykeln och åka hem.
På Tisdag är det sävefest, tror jag!? Jag har bara hört det genom rykten. Men om de är sanna så hittar ni mig där.

Idag har jag bara slappat och sovit, pga min huvudvärk, yuck.
Imorrn är det skola igen, och jag måste plugga samhällskunskap. Jag fattar ingenting av samhällsekonomi, eller vad det heter.

And by the way; Lyssna på
Uffie, den coolaste tjejen i världen.
71276-161
71276-160

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback