Schh, it's oh so quiet, schh schh

En studiedag tar man alltid emot med öppna armar. Just denna har jag utnyttjat genom att sova alldeles för länge, sjungit alldeles för högt och ätit alldeles för mycket mat. En ursäkt till det sistnämnda är att jag lagade den själv.
Den bestod av makaroner (inte snabb!!) och en asgod sås bestående av det jag hittade ungefär.
Jag skulle egentligen tagit en tripp på Skarphäll City, men min goda mor skötte ärendena åt mig.
Det tackar man för, även fast en dag i det hetaste cityt i världen kan vara väldigt roande.

För att avrunda vill jag tipsa om lite bra grejjer:
1. Sniffa lite på mig. Bodyshops bodybutter får mig att dofta som en dröm, AAAH!
2. Lyssna på Björk, hon är tuff. Mina favvo är "It's oh so quiet" och "Hunter", den sista är läskig.
3. Mys mera!!!

Hajdo meddi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback