Yeyeyeyeyeye

Den har dagen var den längsta evva! Innan vi hade fått lunch kändes det som att klockan var tre.
Förjävligt!
Jag roade mig iaf med att spela lite på Marcels gamecube i caffis. Vi spelade MarioCart och jag förlorade första gången, men sen vann jag, ha-ha.
Sista lektionen var vigd åt engelskaprov. Jag la in racer-växeln och blev klar snabbt.
Lite slarvigt blev det dock eftersom jag var så snabb att jag inte läste ordentligt. Men VG kan man iaf hoppas på.
Efter skolan cyklade jag hem på en gång. När jag närmade mig "Videomix" tänkte jag att jag var i stort behov av Ben & Jerry's glarre. Så jag åkte en liten omväg och köpte mig en Chunky Monkey, den godaste!
Efter lite städ och glarre-ätande har jag mest sovit och slappat.
Och imorgon är det fredag igen. God bless fredagar.
Sen lördag, och vad säger vi då? WOOOWWOWOWOWOWW!!
Hajdo meddi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback