aprilfool

BTW!!! Har ni blivit lurade idag?
Jag har!
Jag och Agnes satt i mitt rum och lyssnade på lite fin musik när mamma ropar att jag har besök.
Det jag tänker är: Va? Vem? Hmm? Jag som har mina illgröna strumpor på mig. Hoppas det inte är.. What? Undrar vem det är!
När jag kommer upp och fram till dörren står endast min katt Kurre där. Jag stannar till och liksom funderar allt vad jag kan. Har mamma stängt dörren framför den stackarn som ska hälsa på mig?
Nej, min kära mor sa APRIL, APRIL! och så skrattade hon hur mycket som helst. Det var kul att se mamma så lycklig. Efter en dryg minuts asgarv från mammas sida (jag skrattade också, men var mest sur eftersom jag låtit mig luras) sa hon: Jag bara skojar, det är mat.

Sedan var hon helt seriös.

Kommentarer
Postat av: diana

april april, you dumb fish.. I can trick you, wherever I wish.
minns du? ;)

Postat av: Matilda

Diana: Haha, klart jag minns C:

2008-04-03 @ 20:15:27
URL: http://mitildi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback