du är en soldans på min grammofon

Jag och mamma har haft en hemmakväll, bara vi två. Sist var typ..år 2000. Vi har skrattat åt fula personer på teveburken. Sett på 100 höjdare, Talang, Berg flyttar in och X-Effect. Det sistnämnda var ingen bra idé tyckte mor.
Vi åt en opretantiös middag i soffan och till efterätt serverade jag micropop till mig själv. Mina tänder är fucked up, det gör ont och jag måste tugga med framtänderna. Efter två tredjedelars pop-skål skänkte jag resten till en nyss hemkommen, öldrucken låtsaspappa. Han var överlycklig. Dock vet jag inte om det var på grund av popcornen eller hans nya keps han fått under kvällen. Mamma hyllade kepan med ord som " den var ju SNYYGG! " och " ooh ". Själv är jag inget fan av huvudbonader med böjd skärm så jag sa "       ". Ingenting alltså.

Efter min första hemmakväll på länge kan jag konstatera att det är happyfeelings i mig. Jag älskar att vara trött, speciellt när man har sin mys-gosiga säng 5 meter bort. Jag ska bara strutta 5 meter åt motsatt håll, borsta tänderna, skutta 10 m tillbaka och skjuta mig själv i örat. Då kommer jag ligga fint i min säng.

Imorgon ska jag flanera, inspirera, konspirera, fotografera, fantisera och.. bajsa.
PJEURS PAH EIHR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback