for the very first tiiiiime

Haha! Ett stort jävla skämt! Jag har fått IG-varning i matte!!! Jag har alltid haft MVG i matte, och nu är jag tydligen värd IG pga att jag inte lämnat in en uppgift. Jag ska också göra ett prov i algebra. Det skulle vara jättesnällt om någon kunde berätta för mig vad algebra innebär, för jag har ingen aaaning. Hur fan kan man missa ett prov? Hur kan man missa vad det missade provet handlar om? Det enda jag vet är att jag inte fattar någonting.
Nae, på Måndag blir det ett rejält snack med matteläraren (Vad hon nu heter!?), hon kan ju inte ge mig varning för något jag aldrig hört talas om...
(Förresten; Får man inte G bara av att vara närvarande på lektionerna?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fattar inte heller Algebra, de suga.

2008-04-16 @ 17:42:42
Postat av: Matilda

Jag vet inte ens vad det är.. iih. Är det typ.. ekvationer?

Postat av: Anonym

jo men typ, har också haft prov på det, nu har vi det snart igen, i matte B det suger pung!

2008-04-16 @ 23:10:51
Postat av: diana

men fy bubblan!
IG varning lixzåm, själv fick jag VG på ett matte prov. ombytta roller :O
MAH GAD!

2008-04-17 @ 15:06:32
URL: http://dirtee.blogg.se
Postat av: martina

välkommen till klubben! jag trodde estet-lärarna var snälla..?

2008-04-17 @ 17:45:48
URL: http://martinapb.blogg.se
Postat av: Anonym

kolla i matteboken väl?

2008-04-18 @ 08:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback