her mind is for sure

Vad har hänt i mitt liiiv? Jevla historiaprov igår, jag kunde en sak; att industriella revolutionen startade i England. Efter helveteskapet åkte jag, Ebba och Anna till glassbaren. Det var nais. Däremot måste jag dissa Crema di mascarpone-glassen. Den ska tydligen ha smak av mascarpone, men för mig var det bara vaniljglass. Det gjorde mig väldigt besviken eftersom mascarpone är gott som fäään. En hyllning också: Jag säger bara Strawberry Cheesecake! Raowr, självklart fick också klassikern melon följa med!
Efter ett stort mål mat med mammi och låtsaspapput kom Ebba hit. Med väskan full gav vi oss av mot Mellangatan där Annas *pip* hade empty house, så empty att han nog inte vet att vi var där. (censuren är tillämpad pga av att diverse personer kan luska för mycket). När vi blivit varma i kläderna, som ett resultat av dansande till Spice Girls, Freestyle och Daft Punk (det fanns en supergammal daftpunk-cd där!!!), kom fler vänner och bekanta. Det var Koffe i spetsen följt av Johanna, Lisa, Axel, Johanna(rätt?) och en till Anna. De hade med sig gitarren och spelade/sjöng så fint,  alla dom är ju musikesteter! Även vi sam-musikare och bildesteter stämde in i skönsången då och då.
När folk började gå och lägga sig kändes kvällen slut. Glad efter en kväll med 4 McDonalds-slavar i samma rum gick jag och Ebba hem. Hon till Rassmus och jag till mig själv.
En sak värd att tillägga är att min säng var jääätteskön inatt. Mitt täcke var fluffigare än vanligt, likzam!

Nu ska jag göra mig i ordning sen ska jag hem till Marcel. Vi ska spela nya Mario Kart på Wii, aawwweeesome.
Kan det bli bättre eller? Mitt favoritspel nu till min favoritkonsol, yummie!
Ikväll blir det musikal med folket som bor i mitt hus (mam och låtsaspap), ska bli jättekul att se, speciellt när Stina spelar :))))))))))) Efter det ska jag nog på fiesta med Koffe!
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback