I'd like to go somewhere

71276-281
Har jag börjat plugga? Nae, faktiskt inte. Är det en överraskning? Nae, faktiskt inte.

Istället postar jag super-posiga bilder som Ebba tagit. Fast inte i plural då. Jag orkar bara inte vara korrekt.
Något annat man kan göra istället för att plugga är att tänka på att gubbar med mustasch är söta, att American boy-låten svänger fint i mina öron, att konst är kul, att jag vill ha en lampa som ser ut som en stor häst.. själva lampskärmen sitter över huvudet. Helt super-kitschigt. Tyvärr vet jag inte vart man kan köpa så det förblir en sak-att-tänka-på-när-man-inte-vill-plugga-sak.

Ett litet glitterkorn har huserat på min hand hela kvällen också. Nu på sekunden tog jag bort det och råkade samtidigt nypa mig lite i skinnet. Helt oväääärt. Snofs.

Myror har invaderat vår terass såväl som inomhus. Jag har skådat två jävla myror på vårt vardagsrumsgolv idag. De nyps och är äckliga. Jag vill döda dem innan de når World Domination. Just nu är de på Matildas-gård Domination-stadiet och det är fan inte okej. MÖRDA! MÖRDA! MÖRDA!


Jajja. Snart är det sommar och jag har en hel jävla bildkurs på 50 poäng att ta igen. Jag har gjort en ful uppgift. Jag är typ värd dagens ros i Gotlands Allehanda.
Varför bloggar jag ens?
Kanske för att slippa plugga. Mm, så är det. Jag vill.. inte....sluta...skriva. Vill inte plugga.
AAAHHH SAVE ME!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback