I'm the taste on your tongue

71276-283
BLOMBILDARRRR är ganska tråkiga och intetsägande. Men jag är liksom blommig nu. Vårig. Glad. Skuttig.
Min lilla Kurre-Kurt-katten är försvunnen och familjen är orolig. Stackarn mår sämst av antibiotikan. Han är en ledsen kisse och jag blir ledsen ibland, när han är det.
Så, om ni ser en grå lurvtuss, som ser lite ledsen ut, SAJ TILL MI!!!

Egentligen skulle jag kunna skriva om min asroliga dag, men det suger. Så det jag kan berätta är att jag och Agnes lillasyster Torre typ är bästisar nu. Vi brast ut i I like big butts-låten tillsammans. Torre var överraskande bra, men jag kan hela texten så jag glänste verkligen där i Dahlströms kök.

Ikväll dissar jag Desperate Housewives eftersom jag är en desperate läx-wife.
Puss och kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback