jag är kär i en ängel

Jag har skrivit en hel A4 idag på svenskan, plus matteprovet (VG, hoppas jag). Jag är så jevvla duktig.
När jag cyklade hem från skolan började mitt hubbabubba bli alldeles för använt, så att det bara blev smulor och typ.. gröt. JAG GILLA DEI JA! Så nu ligger det en illgrön spottloska vid min postlåda, om någon vill se! Ser ut som paintball ungefär.
Efter skolan träffade jag min älskade Josefina som jag ser alltför sällan, trots att vi bara bor typ 100 meter ifrån varandra. Vi fikade i solen på min terass. Det blev asvarmt, men jag tackar bara. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, men det mest frekventa samtalsämnet var killar, killar och åter killar. Vad ska man göra då? Man kan liksom klämma in alla känslor kring ämnet killar. Mest var det happy feelings vi pratade om. Man får alltid happy feelings med Jossan också. <3<3<3 mjau-mjau-mojs-pöss

Imorgon ska jag på jobbintervju, gymma och typ glassa. Det blir ingen bas imorrn dock, tråkigt-tråkigt.
Nu vill jag bara vara med mig älsklings-Brääns och bara göra hemliga saker. Är det någon jag älskar så är det hon, vi är så friggin' lika! Mjau-voff-puss-sås på henne <3

Dagens lilla låt: Kär i en ängel - Håkan Hellström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback