sha-la-la

Hallå där!
Med pulver i toan och tårar på kinderna sitter jag här. Jag har blivit så jävla sentimental. Gråter hit och gråter dit. Nu har jag dock samlat mig. Jag trodde inte man kunde bli så ledsen över en katt, men jo.. jag kan allt.
Pulvret i toan är däremot en positiv sak. Bort med alla bajspartiklar!

Idag firade jag våren med ljusgula byssor. Jag köpte dem till min konfirmation och dem är på gränsen till för små nu, men det går att klämma ner sig i dem. Eftersom jag fått tillbaka lusten att fota så kommer det lite gula bilder sen, woop-woop.

Bateväj så gick det asbra på mitt omprov idag. (M)VG, here I come!

Nuuu ska jag ta min ledsna rumpa och städa lite, sy lite, se på tv.. lite. Hej adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback