touch me baby, tainted löööv

Naiz dag da! Efter skolan träffad jag Josefina, vi myste i Almedalah. Efter deeet träffade jag Mina, vi åkte på utflykt till högklint med Robert och Emil. (Kollektivt självmord...naaat). Det var myspys och fin utsikt. Bilen tillbaka till stada och hämta upp Hugo, och det bar av mot Jimmaaa. Där blev vi bjudna på fett god mat som bestod av pyttipanna.
Och dricka.
Efter några timmar rullade bilen mot mina hemtrakter (och alla andras) och vi hamnade hos Emil. Dit kom en Jan-banan och Johanna. Vi sjöng singstar och var allmänt naaaajjZzZzz.
Tillslut var det dags för mig att säga adjö, och imorrn är det dags igen. Love these people!
Kom just hem och sängen är nästa anhalt. Bara foto imorrn och jag mår så jävla bra.
Löööööve <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback