veck-ände

Igår for jag hem till Isabelle på cykel. Alldeles för extremt utseende för att vara normal. Ett fjortisgäng stirrade, kommenterade och sa ungefär "DAAAH!?". Jag cyklade dock stolt vidare med mitt stora hår, blå-målade ögon, rosa läppar och alldeles för bruna ben. Väl framme fixade jag sista touchen med krustången och sedan var vi snygga nog. Vi åt god mat och drack gott. Lite spel hann vi också med.
Efter ett tag drog vi hem till mig. Alla var allmänt trötta/opepp så de gick hem. Kvar var jag och Anna, som precis tillkommit. Vi kände att kvällen inte var över så vi cyklade hem till Albin, där även Calle och Viktor var. Vi spelade Wii och hade myspys. Några repor med skateboardarna drog vi också.


Idag var jag tvungen att gå upp klockan 11 för att åka ut till Roma City. Jag körde bilen själv (wo-wo)! Först åkte vi hem till min syster och hennes drygt en vecka gamla bebis Charlie. Han var söt, men tråkig. Bara sooov och sov. Istället för att leka med en sovande klump var jag med dennes storasyster, Carolina.
Idag hade hon precis lärt sig cykla utan stödhjul så hon visade glatt upp sina färdigheter. När lilla familjen skulle åka vidare gjorde jag och mamsen också det.
Vi åkte så långt som ca 100 m. Min bror ska nämligen flytta och det var flyttstädning i huset. De som hjälpte till var: 3 killar, boende i huset, deras 3 mödrar, 1 pappa och 1 lillasyster.
Vem gjorde minst? De tre killarna. Vem putsade alla fönster? Lillasystern.
Jag kämpade ashårt med fönstrarna, och vad ser jag nedanför mig? Min bror har läskdrickar-paus och hans vän har sms-skrivar-paus. Hmmmm...
Jag ville inte ens vara där men det var så jäklarns tråkigt att bara sitta så jag satte igång med fönstrarna. Insida-utsida-mellan. Usch, fisaatan vad jag var duktig.

Jag fick en och femti kronor i lön. Dom hittade min bror på golvet. FÄNK JU FÅR DE APRICHIEJSHON.

Nu ska jag ta en promenad, kanske inhalera lite frisk luft. Jag är ärke-trött. Adjoe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback