oh, yelle

Grafisk kommunikation är min nya älskare. Åh ja, vad kul det ska bli!

En fin eftermiddag har spenderats med hela klanen (Anna, Agnes, Ebba, Milly, Thor, Ville, Hedvig, Josefine). Det startade på Vinäger där vi tappade några fina. Hela skiten fortsatte till Adelsgatan där jag inhandlade en tishört samt spexiga tights på friendhs. UNDERBAAARGHT! När endast jag, Millsen, Juicefis och Aggi var kvar blev vi fikasugna igen och köpte marängsviss(?)crêpes och Lorina på Crêperiet. Tåget tuffade vidare för mig och Smills. Vi promenerade och gick sedan hem till Simon, där Lubbah också var. I Kommendantsbacken spelade jag spel samt skrev dagbok i Simons iPod TATSJ. Milly spelade mest Fartmaster. Lite tigerbalsam senare var vi på väg hem.

Nu är jag äntligen hemma och både italienskaboken och Montecore väntar på mig. Jag behöver inte läsa någon av dem, men det är ju så jävla kul! HEj. nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback