it's gonna work, because I'm pushing it right

I förrgår blev det inte alls som jag tänkt mig. Det blev ingen Aggi, men däremot en Annsi. Hon och jag gick hem till Joanna och träffade folk. Jag hade trevligt, men kvällen skulle inte sluta där. En blå minibuss tog mig, Anna, Ebba och Josefine till Hangvar. Ett grustag i Hangvar, av alla ställen på jorden. Där fanns dj:s, partytält, soffor och glada människor. Musiken höll mig relativt pigg hela natten, och jag somnade inte förrän halv 12... igår. 25 timmars konstant vakenhet kunde dock inte sakta ner mig.
Efter 4 timmars sömn hoppade jag upp och åkte hem till Isabelle. Hon, jag, Josefina och Nicoline åt middag, till den nu sjuttonåriga Bellas ära. Det var gott och min magsäck blev liksom aldrig full. Bellen hade hyrt en lokal och där fortsatte kvällen med diverse människor.
Jag som egentligen hatar "jag har aldrig"-leken var helt plötsligt i desperat behov av den. Min bästa fråga var: Jag har aldrig kysst någon i en garderob på ett vandrarhem...i Väskinde...
Tro det eller ej, men det var faktiskt så många som 4 stycken som fick erkänna sig skyldiga.

Idag sov jag till halv 3 och sen dess har jag sett på tv, ätit en gammal kycklingfilé, druckit asmycket té, städat i 5 minuter, plockat upp en och samma vindruvekvist från golvet 3 gånger, pratat i telebobo med Aggvard, inte varit ute, varit ashungrig.
Ashungrigheten ska nu åtgärdas med något man kan äta. Chockerande? Nej.




Imorgon är jag en tvåa och det känns förjävligt. Rent ut sagt; förjävligt.  Hejdå

(Hello! Matilda, Ebba, Bajskorf)

Kommentarer
Postat av: Malin

Fyra? :O Var Johan också med i ert pusskalas?

2008-08-18 @ 19:01:05
Postat av: Ebba

solbra på oss iaf, (((((((:

Postat av: Matilda

Malin: Jaaaadå, ehehehe!



Ebba: Vi stekte liksom stekhårt!

2008-08-19 @ 23:41:02
URL: http://mitildi.blogg.se/
Postat av: JOSEFIS

jag tycker du är "underbarghhhhht" <3

2008-08-19 @ 23:42:51
URL: http://helahuvudetgungar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback