Familjen!

Dagen har spenderats med the family. Pappa Ludwig och resten var först hos Simon och planerade. På Lördag ska vi äta middag ute! Äntligen familjemiddag, följt av annat snask!!!
När klockan blev matdags åt jag och Anna pannkakor och åkte sedan till Olivia. Ebba i familjen hade bytts ut mot Milly och en bekant till tha familj, Ellen, var också där. Vi åt muffins, kladdkaka och drack saft. Mumsi!!
Jag var Ludwigs mobboffer idag, och visst tog det hårt på mig, men jag är stark.
Dock kommer jag nog akta mig i skolan imorgon, huu.

Nu fick jag ett mejl från Facebook och jag ska sussa. Form imorrn, Woho!!
Posss


Kommentarer
Postat av: Olivia

ebba är väl familje-mamma?

2008-02-13 @ 13:24:40
Postat av: Anonym

men du är ju dryg på msn mot mig ;(

2008-02-13 @ 13:24:59
Postat av: Matilda

Olivia: Yes, she is!
LUDWIG!!!: Lägg aaav :C

Postat av: Milly

familjemyys på lördag :p

2008-02-13 @ 17:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback