Like a man with a masterplan

Jaaaa, igår kom självaste Ebbson hit, och gjorde ingenting. Vi åt godis (Ebba hade hittat en jääättestor, jag kan visa den nån gång), sjöng och spelade alldeles för fint, pratade och chillade bara.
Tills min jättegoda vän Anna smsade och vi for iväg. Halv 1 började äventyret.. som inte var ett äventyr.
Vi gick hem till Ludde 3 (jag känner så många Luddar). Där var det kalas. Vi var inte kalas.
Där fanns alla möjliga som jag både kände och inte kände.
Speciellt en, som förvånade mig. Jag menar; Tänk om folk tror att vi är KÄRA om vi tittar på varandra. Hähä!

Tillslut hamnade vi på Max. Det var munchies och sen kom Rassmus och hämtade oss.
Snällern skjutsade hem mig!

Today:
Städa mams hyreshus
Hämta min (säkert demolerade) cykel
Kanske gymma
PLUGGA!!!!!!!!!!!!!!
Kanske kanske kanske?? C:

Hejdå! Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback