Tagg

Jag har varit riktigt jävla slapp de här senaste 2 dagarna. Igår: Italienska, foto. Idag: Form, idrott. Båda dagarna har jag också somnat i vår übersköna fåtölj. När jag sover sådär efter skolan är hela min dag förstörd.
Historian som inte är klar måste skrivas. Engelskan likaså. Istället sover jag, äter glass, äter chips, målar, sitter vid datorn eller spelar bas. T o m min gitarr har fått uppmärksamhet, vilket aldrig annars händer.

Så imorgon börjar den effektiva delen av veckan. Fyfaaaan vad jag ska plugga! Nästan alla i min klass är lediga imorgon, men stackars jag har bild OCH italienska. Aj!

Nu ska jag börja packa inför Trysil på Lördag. Mina goda vänner Ellen, Olivia, Anna, Julia och Amanda ska med. Plus typ 40 st till. HAPPY TIMES!!! Jag längtar ihjäääääl.
När jag kommer hem är jag bara på Gotland i 5 dagar, sen Stockholm med Olli, Annsi och Aggan. I Stockholm ska vi se Mando Diao, aaaaaaaaaaaaaaaahhhh!!!!!!!! Fest hinner vi också med eftersom vi ska vara där Tors-Sön, i egen lägenhet. Mjau. Jag är så jävla taggad att jag nästan dör. Ni förstår inte.

Hejhoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback