born to multiply

71276-215
Skolan var slapp. På fotot gjorde vi en egen mapp. På min står det mitt namn och klass, samt två gubbar. Nästa vecka ska vi göra lådkameror. Min ska vara gjord av (i brist på fantasi) en skokartong.
Slussen till fotolabben var ju det roligaste på hela dagen. Vi slöt 2 timmar tidigare och jag gick hem och sov.

Jag vill ha sommar också. Med röda solglasögon. Med svarta solglasögon. Fina skor. Fina klänningar.
Det enda negativa med sommaren är att man måste raka benen stup i kvarten. Men då blir man ju len som en barnrumpa, och det är ju positivt. Så det blir ju typ plus minus noll.

Naaeejj, nu ska jag chilla vidare.
(Jag har köpt ett rött träd av både järn och gummiplast = fint)

Kommentarer
Postat av: Martina

jag vet! slussen är helt sjukt kul! man kan roa sig med den hur länge som helst :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback