if I don't live today, then I might be here tomorrow

Agnes har gått hem, jag sitter vid tvn och är eeejnsaam! Maskinen - Alla som inte dansar går på MTV och den videon är väl tooo goood!? Så inspirerande. Jag ska nog ta tag i mig själv imorgon och teckna tills jag dör. Jag måste ju bevisa att jag hör hemma på Estet Bild och Formgivning. Formen är iofs svårt, men man gör väl så gott man kan.
Vårschemat är helt otroligt. Endast måndagar är helt teoretiska.
Tisdag: Halva dagen foto (alla andra har bara foto, men jag har ju italian också)
Onsdag: Halva dagen form
Torsdag: Halva dagen estetisk verksamhet (bild för mig, måste catcha up allt jag missat, har redan betyg i ämnet, fast då musik)
Fredag: Halva dagen bild
Till råga på allt har vi bara en mattelektion i veckan också. Allt är helt enkelt liiite för bra för att vara sant.

WAH, nu går Mando Diao-reklamen på tv IGEN. Som den lucky bitch man är så har man redan biljett! Oooh, taggad!!!
Nu ska jag nog sova så jag mostår frestelsen av pizzan som ligger i kylen. Vår familj bantar ju, förfan!

Kommentarer
Postat av: Martina

ååh, vilket dröm-schema! lyckost.

Postat av: Matilda

Jaa, det är finfint C:

2008-01-07 @ 23:42:12
URL: http://mitildi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback