lejdig!

Jag kan nog inte summera gårkvällen bättre än Olivia, så om ni hemskt gärna vill veta vad vi gjorde, kolla där!
Min åsikt om kvällen är iaf att den var jättetrevlig, och jag hann med mycket; Mat hos Aggan, Maxi och glass med Gustav, Albin och Ludde, parta hos Simon med diverse personer.
Allt var kul, tills akuten blev nästa hållplats. Efter ca en timme där gick jag och Olivia till våra cyklar och jag kom hem seeent!

Idag har jag mest sovit (eftersom vi är lediga), annars har jag tagit en långpromenad så att mina obefintliga muskler har jobbat så hårt dom kan! Det som står kvar på dagsordningen är att jag ska ringa ett viktigt samtal, fixa naglarna samt laga mat åt min hungriga familj.

Nu ska jag slappa framför televisionsapparaten med lite te! Hajhaj

Kommentarer
Postat av: Li

bra blogg du har matilda! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback