look at me!

Gårkvällen spenderades allra mest med Olivia. Vi var hos både Anton och Simon. Förutom oss var också Ludwig, Martin, Markus och senare även Ebba och Josefine där. Vi chillade järnet hos Simon innan vi drog till Effes. Alla kom in utom jag, Josefine och Ebba. Jävligt surt. Till slut kom Ludde och Gustav och räddade oss, och vi kom in. Då blev jag astaggad!

Vi var också på nåt crappy party som verkligen inte är värt att nämnas!
När klockan blev mycket hamnade vi, som resten av Visby, på Donken.

Allt som allt var det en väääldigt trevlig kväll även om vi tre små utkastade flickor var jävligt arga i sisådär 20 min.

Idag ska jag städa överallt. Både hemma och i mammas hyreshus, men det gör inget.
Gårdagen made my week eller nåt sånt. MEOW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback