ride the storm

Humhum, vad gör man en kväll som denna? Alla ska till skolan imorgon utom vi fina Elfrida Andrée:are.
MOAHAHAHAHA
Ingen har man att umgås med, och tur är väl det efter nattens strapatser. Jag är trött och taggad för helgen, så jag väntar tills imorrn!
Det verkade vara nåt fint band (eller vad det var?) på Effes imorrn, kanske värt att kolla in!?

Bäst med denna slappisdag är att jag tagit fetaste bilden på mig själv där jag ser ut som den coolaste av alla dörrvakter! Kanske får ni se.

Nu ska jag chilla med te igen!

Kommentarer
Postat av: Ludvig

HejHejHej! NejNejNej, inte till effes du ska bege dig. Där kommer du bara finna ett hårdrocksband vid namn Rumpus. De kommer ge dig huvudvärk. Nej, bege dig istället till Club Digger. Där kommer du finna lycka och många roliga människor. Kram

2008-02-01 @ 01:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback