scratcheliscratch

Ikväll har jag fikat med några av mina beeeest fuckin' mothamothafuckfuckin' friends.
De heter Olivia, Anna och Julia. Vi var på Vinäger och pratade om det vi tjejer brukar prata om. Trevligt som vanligt, såklart.
Vi promenerade runt i innerstan efter stängning och hade det mys. Vad bra man kan må ibland!

Imorgon är det italienska och foto (äntligen får jag testa min lådkamera). Dags att jag börjar spendera lite tid i skolan, maybe..

Måste bara bekänna att jag kollar min Playahead ibland. Man vet ju aaaaldrig om ens dröm-man har skrivit.
Aldrig händer det. En gång i kvartalet får jag från nån 93a-kille. Men vafaaaan,
kanske man ska satsa på en sån!?

Dom kan ju satsa på mig! Moahahaha

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: diana

haha, sånt drömmer jag meed om!
tänk om: en vacker dag.. eller en ful dag?! spelar ingen roll..
så kanske han skriver till MIG JUST MIG!
då jävlar ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback