Tada

71276-217
AHA! Min gamla tröja ville vara med i bloggen nu! Den är lite tokig C: Bak respektive fram!!

Idag har jag börjat på min lermask på formen, det var härligt, jag längtar redan tills nästa gång. På idrotten spelade vi innebandy, jag var mest trött och dålig på det. Som vanligt sprang jag bara runt och skrek och var oseriös.
Efteråt gick jag till sal 55 för att träffa mina sam-polare. Det var ju inte kalaskul direkt.
Fika på Vinäger iaf med Olivia, Agnes och Anna (AKA FingerCase). FC's och Olles kakor var inte goda, men min var perfekt, yumyum! As-schysst med påfyllning på chailatten också, tacktack.

Nu ska jag skriva om mina homeboys Homeros och Aristofanes. Det ska bli ett rent nöje. Poss!

Kommentarer
Postat av: matilde

Jag visste faktiskt det och ja, jag vet nog vad det hela går ut på efter mina två praoveckor, men tack för omtanken i alla fall :) höhö. hur är läget?

Postat av: matilde

Låter ju relativt bra, har dina ups and downs haft med skolan att göra, jag menar efter bytet till estet, eller är det av andra anledningar? Med mig är det bra och jag har haft ganska mycket ups den senaste tiden, förutom skolan, då jag redan lyckats att bli skoltrött. jag längtar evinnerligt till säve!

2008-01-17 @ 21:03:27
URL: http://nakenchock.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback