boogie down

Jag hittade inte det jag sökte efter i huvudstaden. Jag blev rent av upprörd pga utebliven shopping. För att stilla behovet en aning köpte jag två t-shirts. En från H&M och en från T-shirt Store. Det behövde jag.

Igår solade jag, läste asmycket Harry Potter, övningskörde, såg på Tiljans Talanger, var med Ebba och Josefine, träffade Kajsa och andra, gick till donken, gick hem till Axel, drack te, gick hem.
Idag hade jag ställt klockan på 12 för att jag skulle träffa min fiiiinfina Milly. Men först:

Olivia ringde och meddelade att hon funnit mina älskade solbrix på Tjallamalla. Jag kastade mig ur sängen och for snabbt som fan till stan. Jag köpte dom och världen kändes med ens lite, lite vackrare. Jag och Olivia köpte frukost till mig och lunch till henne och satte oss på mysigaste utkiket över innerstan. Vi filosoferade över livet, och över hur vackert Visby faktiskt är. Vi blev livsnjutarN^ båda två.

Efter ett tag träffade vi Ebba, Milly och Axel. Vi gick till Bageriet och fikade. När min rumpa var helt tillplattad, och kändes skadad av allt sittande, gick vi ifrån herren. En shoppingrunda på minimarknaden på Stora Torget hann vi med innan vi gick till Almedalen. Fina Josefine kom dit och det kom att bli endast hon, jag och Olivia som sällade.
Vi gled mest omkring.

Nu är jag trött som fan. Jag måste vila innan helvetet drar igång. 8 timmars psykisk nedbrytning imorgon. HEHE. 4 dagars ledigt den här månaden. Ja, om man inte räknar med de 4 dagarna i slutet då jag åker till Grek-kland.
Wiuwiu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback