brown eyed girl

Ikväll har jag varit på Joda med Josefina samt våra Sundsvallskompisar; Hanna och Kerstin! Jättekul att träffa dom igen,  nästan exakt ett år sedan sist nu! När de sistnämnda skulle ta bussen ut till Fårö igen gick jag och Jossan till Bageriet. Vi drack latte och pratade massor, oohooohoohohohoohohohohooh I love Josa.

Imorgon börjar jag klockan nio. Det känns i själen. Som en kniv. Jag slutar åtminstone ganska tidigt; 14.45. WIIU.






Nu ska jag sova och sådär.

(De som ser mitt pass kommer bli rädda. Fotot är helt sepe... och för att inte tala om min autograf. Herre min gud. Tillbaka till lekis verkligen. Dock sa jag skitsamma till mannen på polisen. Man måste ju ha något att roa sig med liksom!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback