gimme that good, good lovin'

Kvällar som igår vill man ta vara på. Stoppa i ett terrarium. Så att man kan spara dom, plocka ut dom och känna lite grann. Man vill minnas känslan av en kväll som igår. Klappa lite, minnas lite.
Egentligen var det ingen big-a-deal. Jag och Josefine promenerade, luktade på blommor. Ändå är det sånt som kan få mig sådär lycklig ända in i tunntarmen.


Dagar som idag vill man inte ta vara på. När man står och ler med en svettdroppe ilande längst ryggen vill man att tiden ska gå fort. Att dagen ska bli historia. Dagen efter blir värre med dubbelt så många timmar = dubbelt så mycket svettdroppar, dubbelt så mycket ont-i-ryggen och dubbelt så mycket irriterade blickar.
En ren skjorta är åtminstone bättre än en svettig, i dessa tider.


För att inte verka för upp-och-ner-bak-och-fram-känslosam delar jag med mig av en låt.
Den heter inget mindre än Good Lovin' och de som spelar och sjunger är The Young Rascals.

Kommentarer
Postat av: JOSEFIS

PUSS PÅ OSS, PROMME OCH BA VA GLAE ! ja gilla <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback