oh boy

Det känns rätt bra. Först stranden med long lost Heddy och Eyln. Norderstrand och fatboys is teh shit. Ebba kom också med jättefin bikini. När schteket blev för schtekigt åkte vi till stan och köpte mat. Uppe på en ringmur satt vi allihopa. För att vara asrolig (........) ska jag räkna upp alla; JAG!!!!!!!, Ebba, Ellen, Hedvig, Olivia, Lubba, Fanny, Gabbe, Elin, Agnes, Milly och Martin. Förfest var målet och förfest blev det. Peppade drog vi, de allra flesta, till östergravar för att se Lars Winnerbäck o Co. Jag jagade bajamaja, sen ställde jag mig nästan längst fram vid scenen, en kvart innan lassiboi. Inga problem! Helt glest och så förblev det. Snacka om skillnad, om man jämför med Mando Diao-konserten där man nästan dog av allt tryck. Tyvärr var det bättre sist jag såg mannen i fråga. För att citera John: "Det märks att Lasse blivit gammal för nu gillar han lugna och fina låtar."  Ja, nog saknade man de gamla hoppiga godingarna. Jag fick åtminstone höra Solen i ögonen och Kom, så jag får skatta mig lycklig.

Med ömmande fötter gick vi hem till Ellen, drack mackor och åt té. Helt fint. Där satt vi, jag, John, Ellson, Ebbot och Thorre. Prat och mys bara. YAY.

Imöra är det jobb kl 11-15 som gäller. Sedan är det grattis-Milly-tajm. Så fint, så fint!
Nu ska jag slumra och drömma. Drömma om Grekland som blir mitt på Tisdag. Hihihihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback