smhi is my homeboy


När allt känns förjävligt för en stund, man är trött och hungrig, huvudet värker. Ja, då uppenbarar sig Milly framför en. Bara sådär fick jag en fin pratstund med den numera vuxna kvinnan. Med två chickenwraps i magen köpte jag en fin herrskjorta till mig själv. Den ska jag ha i Grekland, då när solen är alldeles för stark för min sköra hud, typ. Ebba åt mat hos mig. Vi gick fram och tillbaka i mitt hus, vi sjöng, vi dansade. Vi skrattade hur mycket som helst. Jag tror det är därför jag har så hemskt ont i huvudet. Att ha kul tär på kroppen.

Imorgon är jag äntligen ledig. Jag hoppas att SMHI för en gångs skull har fel, att det trots allt kommer att bli strålande solsken över mig. På onsdag väntar Lars Winnerbäck på mig. Jag har tittat längtande på biljetten i 7 månader nu. I övermorgon är det dags.
Nästa måndag är det dags. Dags så in i helvete.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ball bild !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback