face to face

Idag har jag cyklat 4 jekla mil. (Min rumpa har gått i konkurs. Känslomässig-jävla-konkurs.) Först ut till Tofta i ilfart med den underbara (med)vinden i ryggen. Väl där ute lekte vi gutniska lekar och åt kexchoklad och banan. Vi i bild utmanade musikarna. VI VANN! Egentligen råder det delade meningar om det, men tro på mig, ni kommer inte ångra er. Efter lite sol och mys var vi på väg hem igen. I den ,inte längre så, underbara (mot)vinden. Fyyyy fan säger jag bara. Jag och Ebba höll på att dö, fast ändå mest Ebba. Inte kiul naj!

Helt som en överraskning kom Ellens klass cyklande förbi oss. De hade varit på klassresa, haha. När vi väl nådde Visby så gick jag, Ebba och Ellen på stan. Jag åt pommes frites, vilket tog en eeevighet. Tungan är swollson.
Nu ska jag fortsätta se Desperate Housewives, som jag alltså inte följer.
(Jag följer bara Wild Kids och Bonde söker fru.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback