she's gonna teach me how to swim

Åh fy fan vilken dag. Först jobb: Enligt schemat skulle jag jobba till 15, men självklart har dom ändrat utan att fråga efter min åsikt. 16 stod det på jobbet. Jag var så illa tvungen att finna mig i det, och jobbade på med OB:n i bakhuvudet. En snygg kille från USA tog en bild och tyckte det var häftigt att Donken fanns även på en liten ö i Sverige. Jag blev kär.
När jag äntligen fick pysa iväg beställde jag en Snack Wrap. Smygreklam! Den är så jävla god att jag anser att det är Guds gåva till McDonalds.

Olivia slutade en kvart efter mig så vi åkte hem tillsammans. Hem till mig. Jajemen. Vi lyssnade på musik och drack läsk. Jag var helt slut. Så fort jag ätit la jag mig i sängen och sov en timme. Lite halvdöd sådär gick jag upp och kollade på EM-finalen. Första hela matchen jag sett under EM. Jag har inte ens sett en sekund av en Sverige-match, hEhehheEHhehehe. Jag hejade på Spanien, och de vann såklart. Bara för att jag hejade på dem.

Nu är jag mätt på ostbågar och ännu mer läsk. Trött är jag också. Nu är jag ledig mån-tors, sen jobbar jag nästan varje dag i juli. Sen: GREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKLAND (med bästa Ebba och Josefine)!
Tillbaka till ledigheten: På tisdag ska jag och mamsen till Stockholm för att kolla på ett företag vi kanske ska köpa, awesome. Lite shopping hinner vi avverka också.



Sängen lockar. Hejdå. Ja. Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback