you got me rockin' and a-rollin'

När jag äntligen fick tag i Josefina igår, ja då åkte vi till Norderstrand. Tillsammans med Cecilia, Isabelle, Nicoline, Alexandra, Michelle och Lovisa grillade vi. Det var mysigt! När det blåste allt för mycket cyklade vi bort till strandpromenaden. Över stearinljus grillade vi marshmallows och hade det trevligt. Jag blev ganska fort trött och begav mig hemåt i ganska okej tid.

Idag har jag sett på studentkortegen. Alla var så fina, och jag hoppas att de har det kul ikväll. Nu är det bara två år kvar för mig, och jag minns när jag stod där för fyra år sedan (när min bror tog studenten) och tänkte: "Tänk när jag åker där!" och det kändes som en hel evighet tills dess. Nu är det mindre än halva den evigheten kvar och det känns skönt.

Till kvällsmat åt jag med Ebba och Olivia på Ronald McD och efter det har jag plugg-plugg-pluggat. Jag har skrivit om Roswell-incidenten, som är riktigt intressant. Tyvärr blir man ju lite anti när man måste skriva om något. 
Så, nu har jag precis haft en liten paus med en annan skoluppgift framför mig. Jag har målat akvarell, förstår du.
Nu ska jag dyka in i en värld full med aliens och hemlighetsfulla regeringar. Hejrå!

Kommentarer
Postat av: walid

hej allt bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback